مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:102023-12-26اقتصادي

اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان در استان مرکزی


رییس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان در استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان در استان خبر داد.

مریم غفوری فرد پنجم دیماه 1402 در حاشیه آیین افتتاح هر مدرسه یک نهالستان در یکی از مدارس اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در کشور و طرح شهید عنایت الله مرادی، طرح هر مدرسه یک نهالستان در استان مرکزی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای آذرماه در استان کلید خورده است و تا پایان فروردین ماه 1403 ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح آشنایی دانش آموزان با اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفاظت از آن، عضویت دانش آموزان سفیر سلامت در طرح همیار طبیعت، بازدید از نهالستان های استان و آموزش عملی کاشت نهال و آموزش تولید نهال در مدارس مدنظر است.

غفوری فرد مراقبین سلامت، رابطین بهداشت مدارس و معلمین را از جمله گروه های هدف این طرح دانست و گفت: آموزش این گروه ها تا بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح(آذرماه) تاکنون 61 مدرسه و 6154 دانش آموز به صورت حضوری آموزش های مربوطه را دریافت کرده اند و تعدادی نیز به صورت عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان در استان مرکزی

اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان در استان مرکزی