مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:252024-01-20ورزشي

فعالیت هیات های ورزشی از حاکمیت جدا شده است


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه هیات های ورزشی از حاکمیت جدا شده و یکی از دلایل ادامه فعالیت های ورزشی همین جدا شدن است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان زنجان که با حضور رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به رای حداکثری اعضا به رییس منتخب اشاره و اظهار کرد: این رای مسئولیت آفرین است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در آمایش سرزمینی انجام شده زنجان جزو استان های مستعد برای رشته قایقرانی محسوب می شود، افزود: طبق نظر کارشناسی و فنی این مهم سبقه تاریخی دارد که در دوران دفاع مقدس توسط غواصان دریادل خود را نشان داده است.

بازرگان به جایگاه ویژه ورزشکاران قایقرانی زنجان در سطح ملی اشاره و تاکید کرد: این جایگاه ویژه، انتظار نگاه ویژه از فدراسیون را می طلبد که باید لحاظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام آمادگی برای همکاری با فدراسیون قایقرانی گفت: زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی این رشته، آماده همکاری با فدراسیون است.

وی با بیان اینکه از 24 ورزشکار اعزامی به بازی های آسیایی چهار نفر قایقران بودند، ادامه داد: فراهم شدن زمینه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیات های ورزشی از حاکمیت جدا شده است

فعالیت هیات های ورزشی از حاکمیت جدا شده است