مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:102024-01-17سياسي

رفتار مجریان و ناظران نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه رفتار مجریان و ناظران نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود، افزود: جلسه آموزشی با نامزدهای تایید صلاحیت شده نهایی برگزار خواهد شد و بایدها و نبایدهای قانونی را به آنان اعلام خواهیم کرد.

- حجت الاسلام علی موحدی راد، امروز چهارشنبه 27 دی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اظهار کرد: اکنون تمام فعالیت و اقدامات کسانی که به عنوان نامزدهای انتخابات ثبت نام کردند از سوی دستگاه های امنیتی و نظارتی در حال رصد است و گزارش آن به صورت مستقیم به دادگستری ارجاع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی گفت: در این جلسات به دنبال این هستیم که سطح آگاهی و دانش همه قشرها از جمله نیروهای نظارتی، مجریان، نامزدها و ستادهای انتخاباتی، مردم و رسانه ها را بالا ببریم که کمترین آسیب و جرم و تخلف را در مقوله انتخابات داشته باشیم.

حجت الاسلام موحدی راد با تأکید بر اینکه رفتار مجریان و ناظران نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود، افزود: جلسه آموزشی با نامزدهای تایید صلاحیت شده نهایی برگزار خواهد شد و بایدها و نبایدهای قانونی را به آنان اعلام خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به لزوم تهیه برنامه و تولید محتوا از طریق رسانه ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار مجریان و ناظران نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود

رفتار مجریان و ناظران نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود