مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:002023-12-30سياسي

بیش از 50 درصد مساجد کشور به بازسازی و تجهیز نیاز دارد


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 50 درصد مساجد کشور به بازسازی و تجهیز نیاز دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 50 درصد مساجد کشور به بازسازی و تجهیز نیاز دارد.

سردار ضیاء الدین حزنی، امروز شنبه 9 دی در همایش فعالین و ارکان مساجد در حسینیه جماران بیرجند با اشاره به اینکه براساس دستور معاون هماهنگ کننده سپاه و نظر رییس ستاد اقامه نماز کشور برای ساخت حسینیه و مسجد، اولویت ساخت با مساجد است، گفت: باید از همه ارگان ها برای ساخت و تعمیر مساجد در راستای گسترش فرهنگ نمازخوانی کمک بگیریم، همچنین از ظرفیت بالای خیرین برای ساخت مساجد استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی مساجد در کشور به دلیل قدمت زیاد نیاز مبرم به ساخت و ساز، نوسازی، تعمیر و مرمت داخلی و نمای بیرونی دارند، همچنین باید در خصوص اقامه نماز صبح در مساجد اطلاع رسانی شود.

سردار حزنی یادآور شد: در خراسان جنوبی براساس سرانه جمعیتی هزار و 758 مسجد و 932 مورد هم سایر اماکن مذهبی داریم و نیاز به ساخت مسجد نیست و تنها باید تعداد مساجد موجود را تعمیر و تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد مساجد کشور به بازسازی و تجهیز نیاز دارد

بیش از 50 درصد مساجد کشور به بازسازی و تجهیز نیاز دارد