مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 07:502024-01-08اقتصادي

2415 خانوار کمیته امدادی در همدان خودکفا شدند


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از خودکفایی 2415 خانوار تحت پوشش این نهاد مقدس در سطح استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- محمدرسول شیخی زاده در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فامنین، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در برنامه خودکفایی، 2415 خانوار در استان به لحاظ وضعیت درآمدی به خودکفایی رسیده است ضمن اینکه در شهرستان فامنین نیز طی مدت فوق از 145 خانوار، 87 خانوار خودکفایی شدند.

وی عملکرد شهرستان فامنین در جذب تسهیلات و آموزش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در بحث اشتغال در شهرستان فامنین 277 پرونده به بانک ها معرفی شده که با معرفی این تعداد پرونده 201 فرصت شغلی ایجاد می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: در همه سطوح یکی از مشکلات اساسی ما اشتغال بوده و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب این مشکلات حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز با تأکید بر اینکه بانک های فامنین پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را در اولویت قرار دهند، گفت: وضعیت شهرستان در ثبت اشتغال ایجادی مطلوب اما در حوزه جذب تسهیلات مشاغل خانگی نیازمند پیگیری و توجه بیشتر شبکه بانکی است که با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان سال، لازم است بانک ها پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2415 خانوار کمیته امدادی در همدان خودکفا شدند

2415 خانوار کمیته امدادی در همدان خودکفا شدند