مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:452024-01-13سياسي

تاکید رییس کل دادگستری کرمان بر حل مشکلات شرکت کشت وصنعت هامون


رییس کل دادگستری استان کرمان از شرکت کشت وصنعت هامون ماهان بازدید و بر رفع مشکلات این واحد تولیدی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی درحاشیه بازدید از شرکت کشت وصنعت هامون ماهان اظهار داشت: این واحد تولیدی از واحدهای نمونه استان است که در حال تولید محصولات پروتینی و لبنی متنوع و مختلف است.

وی بیان کرد: از ویژگی های این واحد تولیدی تکمیل بودن چرخه تولید محصولات پروتینی و لبنی است، از پرورش گوساله، پرورش گاو شیرده، گاو گوشتی تا فرآوری محصولات لبنی در این واحد تولیدی انجام می شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: برای اینکه چرخه کامل گاو گوشتی در این واحد تولیدی تکمیل شود نیاز به یک کشتارگاه دارد که در حال احداث است، تا بتوانند گوساله های گوشتی که پرورش می دهد در همین مجموعه کشتار، بسته بندی و به بازار عرضه کند.

وی ضمن اشاره به اینکه ویژگی بعدی این واحد تولیدی عدم وابستگی به امکانات دولتی و خصوصاً تسهیلات بانک ها است، بیان کرد: در بسیاری از واحدهای تولیدی که با مشکل روبرو می شوند به خاطر مشکلاتی است که با بانک ها دارند که این واحد تولیدی این مشکل را ندارد و از نظر نقدینگی تقریبا توانسته است که خودکفا باشد و برنامه های توسعه ای نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری کرمان بر حل مشکلات شرکت کشت وصنعت هامون

تاکید رییس کل دادگستری کرمان بر حل مشکلات شرکت کشت وصنعت هامون