مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:152023-12-24پزشكي

جولان ویروس آنفلوآنزا در مازندران


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه درصد بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در استان رو به افزایش است، گفت: توصیه می شود بیماران به محض شروع علائم خود را از دیگران جدا و استراحت کرده و مایعات بیشتر استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همه ساله با شروع فصل پاییز درباره بیماری های فصل سرما ازجمله آنفلوآنزا هشدار داده می شود، بیماری که تا پیش از شیوع ویروس کرونا آنقدر بااهمیت نبود و با رعایت مسائل بهداشتی و استراحت چند روزه نگرانی اش برطرف می شد اما با آمدن کرونا آنفلوآنزا هم آن رویش را نشان داد.

این روزها که کرونا فروکش کرده شاهد افزایش موارد ابتلا به بیماری آنفلوآنزا در استان مازندران هستیم، به طوری که مراکز درمانی استان پر است از بیمارانی که با علائم این بیماری مراجعه می کنند.

درحالی شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس آنفلوآنزا در استان مازندران هستیم که مسوولان بهداشتی بر شیوع آن و همچنین ضرورت واکسیناسیون در بین گروه های پرخطر تاکید کردند.

رضا صفری عربی سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره وضعیت بیماری آنفلوانزا در استان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با توجه به شرایط فصلی، موارد ابتلای آنفلوآنزا نسبت به سابق بیشتر شده، اما روند بیماران مبتلا بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ویروس آنفلوآنزا در مازندران

جولان ویروس آنفلوآنزا در مازندران