مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:302024-01-10اقتصادي

چرا این شهر سینما ندارد؟


یک کارشناس فرهنگی و اقتصاد سینما با اشاره به اینکه در روزگار جدید شهر بدون سینما شهر شناخته نمی شود، از اینکه سینماهای فعال شهر اراک به عنوان مرکز یکی از استان های مهم اقتصادی کشور تعطیل هستند، - یک کارشناس فرهنگی و اقتصاد سینما با اشاره به اینکه در روزگار جدید شهر بدون سینما شهر شناخته نمی شود، از اینکه سینماهای فعال شهر اراک به عنوان مرکز یکی از استان های مهم اقتصادی کشور تعطیل هستند، ابراز تأسف کرد.

امیرحسین علم الهدی که خودش اهل استان مرکزی است، در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده نوشته است: برایم باور کردنی نیست که بیش از یک سال است سینماهای فعال در مرکز استان مرکزی، شهر اراک فعالیتی نداشته باشند.

امسال از منظر اقتصادی سینماها بعد از پاندمی کرونا توانستند وضعیت مناسبی داشته باشند و طبیعی است که در این وضعیت فروش خوب، سینماها می بایست از این شرایط نهایت استفاده را ببرند اما دو سینمای فرهنگ و عصر جدید مدت هاست که تعطیل هستند.

سینما فرهنگ در سال 1339 با نام سینما دیانا شناخته می شد و دارای دو سالن بنام های دنیا و دیامون بود که به مرور سالن دیامون تعطیل شد و سالن دنیا با نام جدید فرهنگ به فعالیت خود ادامه داد اما سال هاست که به دنبال تغییر کاربری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این شهر سینما ندارد؟

چرا این شهر سینما ندارد؟