مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:202023-12-25حوادث

بازداشت 4 توزیع کننده روانگردان در پایتخت


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر قاچاقچی موادمخدر با 13 کیلوگرم روانگردان در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و پرونده ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بررسی و تحقیق پیرامون جزییات این پرونده در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: با پیگیری و تحقیقات میدانی ماموران پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگی عملکرد مظنونین پرونده، صحت گزارش دریافتی برای پلیس محرز شد.

در ادامه نیز محل اختفا و نگهداری مواد مخدر در مناطق جنوب غربی پایتخت شناسایی شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز گفت: ماموران سرانجام پس از اخذ مجوز عصر روز گذشته به محل اختفا متهمان مراجعه و در اقدامی ضربتی موفق شدند هر چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مقدار 13 کیلوگرم انواع مواد روانگردان را که در بسته بندی های مختلف و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4 توزیع کننده روانگردان در پایتخت

بازداشت 4 توزیع کننده روانگردان در پایتخت