مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:352023-12-30فرهنگي

روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن کوتاه «اسطوره» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی به عنوان تازه ترین محصول مرکز فیلم جوان سوره در رسای رشادت حاج قاسم سلیمانی به زودی منتشر می شود.

- روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست انیمیشن کوتاه اسطوره با روایتی از رشادت های سردار سلیمانی به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن کوتاه اسطوره به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی به عنوان تازه ترین محصول مرکز فیلم جوان سوره در رسای رشادت حاج قاسم سلیمانی به زودی منتشر می شود.

این انیمیشن براساس شعری از سیدمصطفی حسینی و ایده ای از مهدی صالحی روایتی از اسطوره ای است که نه در کتاب تاریخ اساطیر، که در عصر ما می زیست.

اسطوره با بهره گیری از تکنیک کمیک موشن و بصورت 2D در استودیو پویانو مشهد و در رویداد هنر حماسی حوزه هنری خراسان رضوی، توسط تیمی جوان به تولید رسیده و همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.

این کمیک موشن 12 دقیقه ای به عنوان نخستین اثر پویانمایی توصیف گر رشادت ها و قهرمانی این سردار بلندآوازه در راه ایمان و آرمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست

روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست