مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:552023-12-27اقتصادي

تولید صادرات محور، رونق کردستان را در بر دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: پیشنهاد می شود سندی مشترک در منطقه 4 کشور در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی به منظور جذب سهم بیشتر بازار کشورهای همسایه تنظیم و صادرات محور تولید کنیم.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: پیشنهاد می شود سندی مشترک در منطقه 4 کشور در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی به منظور جذب سهم بیشتر بازار کشورهای همسایه تنظیم و صادرات محور تولید کنیم.

پیمان اسکندری، امروز چهارشنبه در گردهمایی مدیران صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی غرب کشور که به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان به مدت 2 روز در حال برگزاری است، اظهار کرد: برای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و برنامه ریزی تولید، نیازمند نگاه ویژه به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی هستیم.

وی ادامه داد: کشاورزی در استان کردستان جایگاه ویژه ای دارد چرا که در سطح ملی و فراملی در بخش های زراعت، باغبانی و دیگر بخش ها در سطح کشور این استان رتبه های شاخصی کسب کرده و می طلبد برنامه ریزی های صنایع تبدیلی و تکمیلی با جدیت پیگیری شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، با تاکید بر عمل به صورت زنجیره تی در این حوزه تصریح کرد: برندهای شاخص محصول محور در منطقه 4 کشور، باید در برنامه ریزی ها دیده شود و تسهیلات بانکی برای حوزه صنایع تبدیلی و تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید صادرات محور، رونق کردستان را در بر دارد

تولید صادرات محور، رونق کردستان را در بر دارد