مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:102023-12-25سياسي

دکتر صفی خانی عمر کوتاهی داشت ولی عمیق زندگی کرد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: بزرگترین درسی که از دکتر صفی خانی می توانیم بگیریم این است که زمان، مهم ترین سرمایه انسان است.

- ایسنا/مرکزی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: بزرگترین درسی که از دکتر صفی خانی می توانیم بگیریم این است که زمان، مهم ترین سرمایه انسان است.

روح الله دهقانی فیروز آبادی، 4 دی ماه در آیین تکریم و بزرگداشت مرحوم دکتر علیرضا صفی خانی که در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد؛ اظهار کرد: با مرحوم صفی خانی در دانشگاه شریف هم ورودی و هم خوابگاهی بودیم و از ایشان خاطرات بسیار خوبی دارم.

وی با بیان اینکه دکتر صفی خانی به شدت پرتلاش و پرکار بود و جدیتی بی نظیر در درس خواندن داشت گفت: این همت و تلاش یکی از چیزهایی است که در دانشجویان نسل امروز کمتر می بینم.

تعهدی که دانشجویان امروزی در علم آموزی و یاد گرفتن دارند متاسفانه نسبت به گذشته کمرنگ شده است.

دهقانی فیروز آبادی با اشاره به اینکه دکتر صفی خانی اهل کار عملیاتی بود افزود: 20 سال پیش نرم افزارهای مهندسی تازه مرسوم شده بود و کسی هم در صنعت با این نرم افزارها آشنا نبود.

در دانشگاه شریف مسابقه بود که چه کسی زودتر نرم افزارهای کاربردی را یاد می گیرد که دکتر صفی خانی در این مهم، پیشرو بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر صفی خانی عمر کوتاهی داشت ولی عمیق زندگی کرد

دکتر صفی خانی عمر کوتاهی داشت ولی عمیق زندگی کرد