مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:202023-12-30اقتصادي

قانون دادرسی مالیاتی اصلاح و اجرای آن آغاز شده است


اتاق بازرگانی در رابطه با سیاست های پولی و ارزی نظر خود را صریح اعلام کند متاسفانه هیچ نظر رسمی درخصوص سیاست های ارزی و پولی ندیده ایم.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اتاق بازرگانی در رابطه با سیاست های پولی و ارزی نظر خود را صریح اعلام کند متاسفانه هیچ نظر رسمی درخصوص سیاست های ارزی و پولی ندیده ایم.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز 9 دی ماه در نود و سومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی اندیشیده شده است.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان این مطلب که اصلاح قانون مالیات های مستقیم از دولت به مجلس ارائه شده، افزود: بدون حضور بخش خصوصی هیچ تصمیمی نخواهیم گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان باقیمانده از عمر مجلس یازدهم، اظهار کرد: بعید می دانم در زمان باقیمانده لایحه اصلاح قانون به این مجلس برسد و در مجلس آینده توسط نمایندگان آن دوره پیگیری خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه از دولت در خصوص مدیریت بازار ارز تقدیر می کنیم، تصریح کرد: اما سیاست های صادراتی منجر به افزایش ظرفیت های صادراتی کشور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون دادرسی مالیاتی اصلاح و اجرای آن آغاز شده است

قانون دادرسی مالیاتی اصلاح و اجرای آن آغاز شده است