مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:002024-01-10سياسي

خون شهیدان حادثه تروریستی کرمان هدر نخواهد رفت


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: خون شهدا حادثه تروریستی کرمان به هدر نخواهد رفت و با ریختن خون این عزیزان مردم محکمتر از گذشته پای این انقلاب و نظام خواهند بود و قطعا انتقام سختی در پیش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس امروز اظهار داشت: رژیم صهیونیستی فکر می کرده که پیچیده ترین و قوی ترین سیستم امنیتی دنیا را دارد و در آسمانش هیچ پرنده ای نمی تواند عبور کند و با گنبد آهنین می تواند هر شی پرنده ای را سریع شناسایی و منهدم  کند.

وی افزود: آنها همچنین فکر می کردند هیچ جنبنده ای نمی تواند از دیوار حفاظتی شان عبور کند و حال برایش سخت بوده که یک گروه از بچه های مقاومت اسلامی حماس در عملیاتی به مانند طوفان الاقصی مثل صاعقه روی سر آنها فرود بیایند و هیمنه پوشالیشان بر هوا برود و در دنیا بی اعتبار تر شوند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، یادآور شد: صهیونیستهای غاصب سعی در گرفتن انتقام از مردم مظلوم غزه بویژه کودکان و زنان بی دفاع را  دارند و با بمباران این شهر جنایتها مرتکب شده اند و حمام خون به راه انداخته اند.

جباری با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، تاکید کرد: حال دشمنان این مرز و بوم سعی می کنند کشور عزیز ما  را ناامن کنند ولی کور خوانده اند ما امن ترین دریا و زمین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهیدان حادثه تروریستی کرمان هدر نخواهد رفت

خون شهیدان حادثه تروریستی کرمان هدر نخواهد رفت