مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25سياسي

اقدامات خوبی در مناسب سازی شهر برای معلولان انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در حاشیه اختتامیه دورهمی فعال شو که در محل ایوان ری در منطقه 20 تهران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: - رییس شورای شهر تهران گفت: پیگیری دغدغه های افراد دارای معللیت یکی از موضوعاتی بوده است که در شورای شهر تهران مورد توجه قرارداشته است و از این رو اقدامات خوبی در راستای مناسب سازی شهر برای حضور این گروه جمعیتی انجام شده است، اما نیازمند توسعه اقدامات و انجام کار بیشتر در این زمینه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در حاشیه اختتامیه دورهمی فعال شو که در محل ایوان ری در منطقه 20 تهران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: روند فعال مناسب سازی در تهران از سال 89 در شورای شهر تهران آغاز شده است و یکی از مباحث اصلی ما مناسب سازی برای معلولان بود.

از وضعیت آمار های ارایه شده در این زمینه راضی نیستیم، اما پیگیری این موضوع از مسایلی است که در شورای شهر و شهرداری با جدیت دنبال می شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مطالبه افراد دارای معلولیت از بهره مندی سرویس های خاص برای حمل ونقل افراد دارای معلولیت در شهر با بیان اینکه شهرداری در گذشته مسولیتی در این زمینه نداشته است، بیان داشت: در دوره کنونی شورای شهر به این مسله با نگاه خاصی توجه شده است و امسال برای افراد دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات خوبی در مناسب سازی شهر برای معلولان انجام شده است

اقدامات خوبی در مناسب سازی شهر برای معلولان انجام شده است