مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:152023-12-24سياسي

حسین زاده: تشکیل مجلس قوی با پشتوانه مردمی ضامن حرکت صحیح دولت است


یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای قطعا دشمن را ناامید کرده و آن را وادار می کند تا در برنامه های خود تجدید نظر کند.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای قطعا دشمن را ناامید کرده و آن را وادار می کند تا در برنامه های خود تجدید نظر کند.

حسین حسین زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در زمان هایی که مسئولان نیاز به روحیه دارند نکات کلیدی را مطرح می کنند.

موضوع انتخابات از دو جهت حائز اهمیت است؛ یکی از منظر داخلی و دیگر از منظر خارجی.

قطعا مشارکت بالای مردم در انتخابات می تواند گامی در جهت تشکیل یک مجلس مردمی بوده که هم رضایتمندی مردم را به دنبال دارد و هم نشانه اقتدار کشور است.

از منظر خارجی نیز زمانی که دشمنان می بینند مردم ما از صبح زود پای صندوق رای آمده و ساعت ها در صف می ایستند تا رای دهند، قطعا در برنامه های خود تجدید نظر کرده و مایوس می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زاده: تشکیل مجلس قوی با پشتوانه مردمی ضامن حرکت صحیح دولت است

حسین زاده: تشکیل مجلس قوی با پشتوانه مردمی ضامن حرکت صحیح دولت است