مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:352023-12-27سياسي

ایجاد 40 میز تخصصی گردشگری در کشور


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از ایجاد 40 میز تخصصی گردشگری در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سیدمصطفی فاطمی ظهر امروز در نخستین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری شهرداری های کلان شهرهای کشور در مرکز همایش های قرآنی همدان اظهار کرد: خوشبختانه اقداماتی که اخیرا در شهرداری  در حوزه گردشگری انجام شده می تواند، این شهر را به جایگاه اصلی برساند.

وی با تاکید به اینکه امیدواریم اقدامات حوزه گردشگری که در همدان آغاز شده، ادامه یابد تا محور خوبی را پیش ببریم گفت: معتقدم شهرداری خاستگاه گردشگری است و امیدواریم به این موضوع در کشور توجه ویژه ای شود.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به شکل گیری هلدینگ گردشگری در تهران عنوان کرد: وقتی این هلدینگ ایجاد شد، مخالفان زیادی داشت اما من اصرار داشتم شکل بگیرد چراکه کار اجرایی گردشگری را شهرداری پیش می برد.

وی با بیان اینکه به هم افزایی و افزایش دانش بومی در حوزه گردشگری نیاز داریم و می خواهیم گردشگری را در کشور جمهوری اسلامی گسترش دهیم گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند اگر مسئولان از حوزه گردشگری به درستی استفاده کنند، کشور را از دیگر موارد بی نیاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 40 میز تخصصی گردشگری در کشور

ایجاد 40 میز تخصصی گردشگری در کشور