مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 18:402024-01-09پزشكي

از افتتاح موزه تاریخ پزشکی تا اعلام شاخص اقتصاد سلامت در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه ماه آینده موزه تاریخ پزشکی افتتاح می شود، گفت: 800 تخت با بهره برداری از خوابگاه های شهید همدانی و ریحانه 2 به شمار تخت های خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه شد.

- در آیین تودیع و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد از افتتاح موزه تاریخ پزشکی تا اعلام شاخص اقتصاد سلامت در همدان ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه ماه آینده موزه تاریخ پزشکی افتتاح می شود، گفت: 800 تخت با بهره برداری از خوابگاه های شهید همدانی و ریحانه 2 به شمار تخت های خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه شد.

دکتر محمدمهدی مجذوبی امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) در آیین تودیع و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، اظهار کرد: در دو سال گذشته 1800 تخت به خوابگاه های دانشجویی کشور افزوده شده که بیش از 20 درصد آن معادل 800 تخت مربوط به استان همدان است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی همدان سیاست متوازن در همه امور را از دو سال پیش در پیش گرفته، به طوری که این مهم به اولویت محوری تبدیل و برای رسیدن به این هدف همه ظرفیت ها فعال شده است.

امروز بعد از گذشت دو سال از نظر توسعه متوازن، دانشگاه علوم پزشکی همدان جزو چهار دانشگاه برتر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح موزه تاریخ پزشکی تا اعلام شاخص اقتصاد سلامت در همدان

از افتتاح موزه تاریخ پزشکی تا اعلام شاخص اقتصاد سلامت در همدان