مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:052024-01-14سياسي

برنامه های جبهه جهادگران برای انتخابات اعلام شد


دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی از ارائه فهرست این تشکل سیاسی برای انتخابات خبرگان رهبری در تهران با سرلیستی آیت الله علیرضا اعرافی خبر داد.

- دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی از ارائه فهرست این تشکل سیاسی برای انتخابات خبرگان رهبری در تهران با سرلیستی آیت الله علیرضا اعرافی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وهاب عزیزی در نشست خبری با اشاره به فعالیت های تشکل متبوعش برای انتخابات آتی، گفت: جهادگران در هر دو انتخابات مجلس و خبرگان فعالیت جدی خواهد داشت و شعار راهبردی ما تحول اقتصادی اجتماعی است که برگرفته از دغدغه رهبری مبنی بر ایجاد تحول در کشور است.

ما تصمیم داریم با شعار تحول اقتصادی اجتماعی که نیاز ضروری کشور هست وارد انتخابات شویم و یک لیست متشکل در تهران و شهرستانها معرفی کنیم.

وی افزود: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران یک لیست با سرلیستی آیت الله علیرضا اعرافی معرفی می کنیم و در دیگر استان ها نیز با شناسایی افراد اصلح از آنان حمایت رسانه ای و ستادی داریم.

عزیزی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات، اهمیت مجلس خبرگان رهبری به مراتب مهم تر و سرنوشت سازتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بنابراین برنامه ریزی کرده ایم که دو لیست ائتلافی به موازات هم معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جبهه جهادگران برای انتخابات اعلام شد

برنامه های جبهه جهادگران برای انتخابات اعلام شد