مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:052024-01-15بين الملل

بیشتر اسرای اسراییلی در غزه کشته شده اند


سخنگوی نظامی گردان قسام به مناسبت صدمین روز استقامت و پایداری در برابر تجاوز ارتش دشمن اشغالگر، گفت: در طول 100 روز بیش از 1000 ماشین جنگی دشمن را منهدم کردیم و صد ها عملیات نظامی موفق داشتیم.

- به گزارش­ تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، سخنگوی نظامی گردان عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، گفت، تمامی تسلیحاتی که مقاومت در مقابله با تجاوز دشمن استفاده می کند ساخته متخصصان گردان عزالدین قسام است.

ابوعبیده در پیامی ویدیویی به مناسبت صدمین روز استقامت و پایداری در برابر تجاوز ارتش دشمن اشغالگر، گفت در طول 100 روز بیش از 1000 ماشین جنگی دشمن را منهدم کردیم و صد ها عملیات نظامی موفق داشتیم.

وی با بیان اینکه راهی جز بکارگیری قدرت در پاسخ به کشتاری که هدفش نابودی ملت ماست، نداریم، افزود، تمامی تسلیحاتی که مقاومت در عملیات خود استفاده می کند ساخت دست متخصصان گردان عزالدین قسام است.

ابوعبیده، هر سخنی به جز توقف تجاوز علیه مردم فلسطین را بی ارزش خواند و افزود، سرنوشت بسیاری از اسرای دشمن نامشخص است و بسیاری از آن ها کشته شده اند که مسئولیت این اتفاقات با دشمن است.

سخنگوی گردان قسام ادامه داد گروه های مقاومت در خارج از فلسطین، پیام هایی را برای ما ارسال کرده اند که در صورت تداوم تجاوز به غزه، در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر اسرای اسراییلی در غزه کشته شده اند

بیشتر اسرای اسراییلی در غزه کشته شده اند