مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:102024-01-01ورزشي

مدیرعامل سپاهان: مورایس می خواهد از ایران برود و مصر به جدایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بعد از شکست یک بر صفر مقابل شمس آذر قزوین در مورد احتمال جدایی مورایس اظهار داشت: - مدیرعامل سپاهان خبر از احتمال جدایی سرمربی پرتغالی تیم داد و گفت : مورایس می خواهد از ایران برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بعد از شکست یک بر صفر مقابل شمس آذر قزوین در مورد احتمال جدایی مورایس اظهار داشت: آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن 4 امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری های جهت دار 6 امتیاز از تیم ما گرفتند.

ادامه اتفاقات عجیب لیگ برتر و به ویژه داوری های جنجالی بالاخره توانسته یکی از آرام ترین مربیانی که در طول تاریخ به فوتبال ایران آمده را هم اینطور عصبانی کند.

منوچهر نیکفر ادامه داد: من فکر نمی کردم شرایط در لیگ ایران این چنین ناعادلانه پیش برود! کاری که من بلدم بازی های داخل زمین است و بازی های پشت پرده و خارج از زمین را بلد نیستم.

واقعا نمی توانم درک کنم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما بازی امروز و اتفاقاتی که در بازی با گل گهر رخ دادند را نمی توانیم در طبقه بندی مسائل طبیعی فوتبال بگنجانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سپاهان: مورایس می خواهد از ایران برود و مصر به جدایی است

مدیرعامل سپاهان: مورایس می خواهد از ایران برود و مصر به جدایی است