مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:002024-01-09پزشكي

تقویت بخش دولتی راه چاره بیماران خاص


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تنها راه چاره کمک به بیماران صعب العلاج و خاص، تقویت بخش دولتی است، گفت: باید منابع بیت المال را در بخش سلامت در جهت تقویت بخش دولتی سوق داد تا مردم در فرایند دریافت خدمات سلامت ناچارا به بخش غیردولتی نیازمند نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در هفتمین نشست کارگروه استانی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با تأکید بر تقدم بهداشت بر درمان اظهار کرد: تمرکز اصلی نظام سلامت استان گیلان باید در جهت افزایش بهداشت عمومی و غربالگری سلامت باشد.

  وی با بیان اینکه باید به گونه ای در گیلان کار کرد تا نیازی به راه اندازی صندوق های حمایتی نباشد، افزود: بسیاری از بیماری ها با شناسایی درست و با هزینه ای بسیار کم قابل درمان هستند در حالیکه در صورت غفلت این هزینه ها در بخش درمان به بیمار و دولت بسیار زیاد خواهد بود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه در پذیرش بیمار صعب العلاج و خاص باید تمام تلاش خود را به کار گرفت، گفت: باید با تمرکز روی بهداشت و تقویت بخش های درمانی بار بیماری را بر مردم کم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بخش دولتی راه چاره بیماران خاص

تقویت بخش دولتی راه چاره بیماران خاص