مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:152024-01-07اقتصادي

پیست موتورسواری خواف 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس هیات اتومبیل رانی و موتورسواری شهرستان خواف گفت: پیست موتورسواری خواف در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات اتومبیل رانی و موتورسواری شهرستان خواف گفت: پیست موتورسواری خواف در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.

عبدالرئوف تدین در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ساخت پیست موتورسواری خواف به سکوی پایانی رسیده است، اظهار کرد: اوایل مهرماه امسال مراسم کلنگ زنی پیست موتورسواری شهر خواف با حضور رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان رضوی و تعدادی از پیشکسوتان برگزار شد و تاکنون بالغ بر 80 درصد عملیات عمرانی این پروژه انجام شده است.

وی با قدردانی از معاون عمرانی فرمانداری، سرپرست شهرداری، اعضای شورای شهر و مدیر منابع طبیعی خواف که در ساخت پیست موتورسواری همکاری کردند، اظهار کرد: برای ساخت پیست موتورسواری شهر خواف، بیش از 1000 کامیون خاک و شن استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه تا سه هفته دیگر این پیست آماده بهره برداری خواهد بود و به زودی علاقه مندان به موتورسواری می توانند از این پیست استفاده کنند، بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا دور پیست موتورسواری را فنس کشی و امکانات مورد نیاز را در این مکان مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست موتورسواری خواف 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پیست موتورسواری خواف 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد