مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:202024-01-02سياسي

بهادری جهرمی: اصرار داریم مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت صبح امروز سه شنبه (12 دی) با حضور در جمع اعضای اتاق اصناف ایران، - سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم قدر اصناف را می داند و اصرار دارد مدیریت بازار را به اصناف بسپارد، زیرا آوردن مردم به صحنه حکمرانی و اقتصاد کشور از طریق تشکل هایی مانند اتاق اصناف ممکن است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت صبح امروز سه شنبه (12 دی) با حضور در جمع اعضای اتاق اصناف ایران، دیدگاه ها و دغدغه های نمایندگان اصناف و رؤسای اتحادیه های استانی را شنید و به رویکرد های دولت در تعامل با اصناف را تبیین کرد.

سخنگوی دولت در این نشست گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم که اگر امروز همه ما ازجمله واحد های صنفی می توانیم با امنیت به فعالیت در کشور بپردازیم، مرهون مجاهدت های ایشان و یاران شان است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: اتاق اصناف یکی از بزرگ ترین و باتجربه ترین تشکل های کشور است و نقش ویژه ای در مدیریت بازار و رفع نیاز های مردم دارد.

هماهنگی و یک صدایی شما عزیزان در اتاق اصناف در ضمن اختلاف نظر های کارشناسی، واقعا می تواند به عنوان یک تشکیلات موفق ارزیابی شود و نمونه ای برای شناخت جامعه ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: اصرار داریم مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم

بهادری جهرمی: اصرار داریم مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم