مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:002023-12-25اقتصادي

عرضه 4 محصول دانش بنیان مخابرات استان سمنان در نمایشگاه بین المللی تلکام


مدیر مخابرات استان سمنان از ارائه چهار طرح نوآورانه و دانش بنیان مخابرات استان خبر داد و گفت: این محصولات دانش بنیان در بیست وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام که اکنون در حال برگزاری است، - ایسنا/سمنان مدیر مخابرات استان سمنان از ارائه چهار طرح نوآورانه و دانش بنیان مخابرات استان خبر داد و گفت: این محصولات دانش بنیان در بیست وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام که اکنون در حال برگزاری است، عرضه شده اند.

مجید دارایی امروز (دوشنبه، چهارم دی ماه) در حاشیه برگزاری بیست وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام که تا فردا برپاست، اظهار کرد: مخابرات استان سمنان حامی طرح های دانش بنیان و پیشگام در تولید علم و دانش روز است.

مخابرات این استان در راستای تحقق شعار توسعه اقتصاد دیجیتال، با معرفی چهار طرح نوآورانه و دانش بنیان حضور پررنگی در نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال امسال دارد.

وی با اشاره به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه، بیان کرد: نوآوری های کافو بومی برای پروژه FTTC، اسپلیتر Rack Mount، تجهیزات و سامانه مانیتورینگ آلارم های گاز کنترل و کابل و نرم افزار DANA ، چهار طرح مخابرات استان سمنان هستند که توسط کاشناسان مخابرات سمنان طراحی و تولید شده و در نمایشگاه تلکام امسال در معرض دید بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 4 محصول دانش بنیان مخابرات استان سمنان در نمایشگاه بین المللی تلکام

عرضه 4 محصول دانش بنیان مخابرات استان سمنان در نمایشگاه بین المللی تلکام