مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:562023-12-30سياسي

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین رونمایی از میدان  9دی شهر برازجان با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به بزرگداشت روز 9 دی تاکید دارد.

وی با بیان اینکه همان گونه که رهبر معظم انقلاب سفارش کردند، جوانان تاریخ را مطالعه کنند، افزود: کسانی که در سال 88 ژست قانون مداری می گرفتند، اولین کسانی بودند که قانون را شکستند و  حرفیکه رهبر معظم زدند که ما پای رای مردم می ایستیم ولی به مزدوران خیابانی باج نمی دهیم.

جلال زاده عنوان کرد: با وجود اینکه بعد از انتخابات تا 9دی فرصت بازگشت به دامن ملت را به آنها دادند، اما از این فرصت استفاده نکردند و به پرچم امام حسین(ع) اهانت کردند و مردم خودشان به خیابان آمدند و این فتنه را خاموش کردند و 9دی روز بصیرت مردم ایران شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تا پرچم جمهوری اسلامی بلند است، دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته از دفاع مقدس ابعاد خطرناک تری داشت، اظهار کرد: دشمن فکر نمی کند بتواند حتی تیری به سمت ما شلیک کند و منفذی به داخل پیدا نمی کند که بتواند نفوذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسراییل است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسراییل است