مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:002023-12-27سياسي

استفاده از فرمانداران باتجربه و قدیمی خوزستان برای برگزاری انتخابات مجلس


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در برگزاری انتخابات برای این که بتوانیم توانمندتر ورود کنیم باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و تصمیم بر این شد از ظرفیت و تجربه فرمانداران قدیمی استان استفاده کنیم.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در برگزاری انتخابات برای این که بتوانیم توانمندتر ورود کنیم باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و تصمیم بر این شد از ظرفیت و تجربه فرمانداران قدیمی استان استفاده کنیم.

عبدالله افرازه شهاوند در حاشیه جلسه ستاد انتخابات خوزستان که امروز (ششم دی ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امروز در جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان به صورت وبینار نیز در خدمت همه فرمانداران بودیم و درباره موضوعات مختلف درخصوص انتخابات و اجرای انتخابات به صحبت پرداختیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در حوزه برگزاری انتخابات برای این که بتوانیم توانمندتر ورود کنیم باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و تصمیم بر این شد از ظرفیت فرمانداران قدیم که افرادی کارکشته هستند و در واقع تجربه خوبی در بحث برگزاری انتخابات دارند، استفاده کنیم.

در همین زمینه از پنج الی شش فرماندار استفاده خواهد شد تا به عنوان همیار در کنار فرمانداران باشند، مشاوره بدهند و چالش ها و آسیب ها را احصا کنند و نیز در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فرمانداران باتجربه و قدیمی خوزستان برای برگزاری انتخابات مجلس

استفاده از فرمانداران باتجربه و قدیمی خوزستان برای برگزاری انتخابات مجلس