مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:202024-01-02سياسي

پیش بینی زودهنگام نتایج انتخابات در رسانه ها مصداق نشر اکاذیب است


به رغم اینکه هنوز از مراجع ذیصلاح در مورد تایید یا رد صلاحیت نامزدها اخباری منتشر نشد، برخی از رسانه ها آدرس می دهند و تایید و رد صلاحیت اعلام می کنند که این مصداق نشر اکاذیب و جرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالصالح اکبرپور ظهر امروز در جلسه توجیهی مسوولان ذی ربط، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و رسانه ای شهرستان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: قلم قداست دارد و این قداست باید حفظ شود.

وی افزود: آن کس که آگاه تر است، مسوول تر است؛ مسوول در برابر باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، تجاوزات فرهنگی، اندیشه های بیگانه، کج اندیشی و بدرفتاری برخی از مسوولان کشور و این مسوولیت نه تنها محدودیت نیست بلکه راه کمال را هموار می کند.

رییس دادگستری شهرستان نور با بیان اینکه وظیفه رسانه ها آگاه سازی و آگاهی بخشی در همه حوزه ها و در این روزها در حوزه انتخابات است، تصریح کرد: بحث آزادی بیان برابر قانون اساسی حق همه مردم به ویژه خبرنگاران اما رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور الزامی است.

اکبرپور خاطرنشان کرد: برابر قوانین و مصالح کشور، انتشار اخبار بر خلاف قانون و خلاف شرع و همچنین عادی سازی امری که خلاف قانون و شرع باشد، جرم است و باید از انتشار آن خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی زودهنگام نتایج انتخابات در رسانه ها مصداق نشر اکاذیب است

پیش بینی زودهنگام نتایج انتخابات در رسانه ها مصداق نشر اکاذیب است