مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:402023-12-27سياسي

دو شهری که «سیبل» موشک های صدام بودند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجاهدت و ایستادگی در استان خوزستان سبب شده است تا حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دوم دی ماه جاری در جمع مردم کرمان و خوزستان بیان کنند: - دو سال از انقلاب اسلامی مردم ایران گذشته بود که رژیم بعثی عراق با 12 لشکر ماشین جنگی خود را در روز 31 شهریور ماه به راه انداخت و جنگی هشت ساله را علیه ملت ایران آغاز کرد.

اگرچه هر یک از نقاط میهن مان به نحوی درگیر جنگ بود، اما مقاومت در شهر های اندیمشک و دزفول که سیبل موشک های صدام بود به شکل دیگری معنا یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجاهدت و ایستادگی در استان خوزستان سبب شده است تا حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دوم دی ماه جاری در جمع مردم کرمان و خوزستان بیان کنند: از یک جهت دیگر هم خوزستان یک استان ممتاز است و آن، این است که خون شهیدان همه استان های کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده، این یعنی چه؟ یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه ملت ایران است از همه نقاط کشور جوانها، پیش قراولان، فداکاران آمدند در آنجا با ایمانشان، با انگیزه شان در آنجا جنگیدند و جان خودشان را در راه اسلام و ایران و جمهوری اسلامی فدا کردند، خوزستان شد نماد همبستگی ملت ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهری که «سیبل» موشک های صدام بودند

دو شهری که «سیبل» موشک های صدام بودند