مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 22:502023-12-26سياسي

قاچاق روزانه 12 میلیون لیتر گازوییل در سیستان/کنترل افزایش نقدینگی در 2 سال اخیر


نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه روزانه 12 میلیون لیتر گازوییل در سیستان و بلوچستان قاچاق می شود، گفت: دولت در این دو سال، افزایش نقدینگی را کنترل کرده است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه روزانه 12 میلیون لیتر گازوییل در سیستان و بلوچستان قاچاق می شود، گفت: دولت در این دو سال، افزایش نقدینگی را کنترل کرده است.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان شامگاه سه شنبه، 5 دی در سلسله نشست های برخط پرسمان در همدان، با طرح این موضوع که پس از چهل و اندی سال شعارهای انقلاب اسلامی به کجا رسیده و اینکه چه خواستیم و چه شد، یک سوال اساسی در وضعیت فعلی است، اظهار کرد: انقلاب یک تئوری جدید برای قدرت در دنیا و برای حاکمیت ارائه کرده است.

وی افزود: انقلاب هیچ گاه همچون امروز در اوج نبوده و نشان داد می توان کل دنیا را شکست داد و این ملت هیچ وقت شکست پذیر نیست و حتی آمریکا با وجود فرماندهی میدانی جنگ غزه، حریف حماس نمی شود، چرا که افکار انقلاب در دنیا مطرح و به آن عمل شد.

نبویان تصریح کرد: در 1973 کشورهای اسلامی تنها شش روز در مقابل اسراییل دوام آوردند، آن زمان رژیم صهیونیستی تنها 2500 نفر تلفات داد اما امروز 5000 نفر تلفات داد چراکه حماس یک تفکر دارد و آن تفکر انقلاب اسلامی است و مردم ایران و انقلاب اسلامی در اوج قدرت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق روزانه 12 میلیون لیتر گازوییل در سیستان/کنترل افزایش نقدینگی در 2 سال اخیر

قاچاق روزانه 12 میلیون لیتر گازوییل در سیستان/کنترل افزایش نقدینگی در 2 سال اخیر