مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:552024-01-15اقتصادي

55 درصد تعاونی های کشور در بخش کشاورزی فعال هستند


رییس اتاق تعاون ایران امروز با بیان اینکه اینکه 55 درصد تعاونی های کشور در بخش کشاورزی فعال هستند، گفت: ماه آینده شورای عالی توسعه تعاون با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بهمن عبداللهی، رییس اتاق تعاون ایران امروز در نشست مشترک با محمدعلی نیک بخت، وزیر جهاد کشاورزی در محل اتاق تعاون با بیان اینکه سند توسعه بخش تعاون در اواخر سال گذشته ابلاغ شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه 55 درصد تعاونی های کشور در بخش کشاورزی هستند، بیشترین اقدامات مشترک با بخش کشاورزی انجام می شود، البته تعاونی ها در بخش صنعت، خدمات و بازرگانی هم فعالیت دارند.

رییس اتاق تعاون ایران گفت: در سند توسعه بخش تعاون از 80 حکم که برای 21 دستگاه در نظر گرفته شده است، 15 حکم مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، چون بیشترین اشتراک و فعالیت های تعاونی در بخش کشاورزی است.

عبداللهی افزود: یکی از نمودهای مهم در بخش کشاورزی شبکه تعاونی های تولید، توزیع و تامین کالاهای کشاورزی است و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی به عنوان نماینده بخش کشاورزی در کمیته مشترک تعاون و کشاورزی حضور دارد.

وی اضافه کرد: 90 درصد تولیدات شیلات در بخش تعاون، همچنین 35 درصد در بخش محصولات باغی است و همچنین بخش مهمی از تامین نهاده های کشاورزی توسط تعاونی ها انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد تعاونی های کشور در بخش کشاورزی فعال هستند

55 درصد تعاونی های کشور در بخش کشاورزی فعال هستند