مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:152023-12-31ورزشي

از شنیدن گزینه جانشینی عبدالله ویسی نگران شدم


شایعاتی این روزها شنیده ام که مربی که قرار است جانشین ویسی شود از مربیان بسیار کم تجربه و غیربومی است که واقعا از شنیدن نام این گزینه نگران شدم.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: شایعاتی این روزها شنیده ام که مربی که قرار است جانشین ویسی شود از مربیان بسیار کم تجربه و غیربومی است که واقعا از شنیدن نام این گزینه نگران شدم.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: امسال برخلاف تمام سال های قبل، هم رحمانی به عنوان یک مدیر کاربلد و هم عبدالله ویسی از مربیان به نام خوزستانی، عنان کار در نفت آبادان را به دست گرفتند و همه مردم خوشحال شدند که کادر مدیریتی و کادر فنی صد درصد بومی روی کار آمده اند.

خودم شخصا می دیدم که ویسی در حالی که خیلی از جوانان خوزستانی به ذهن شان خطور نمی کرد که یک مربی لیگ برتری از نزدیک بازی آن ها را ببیند، این کار را انجام داد و به خیلی از بومی ها بها داد.

چرا نفت باید به آه و حسرت به تیم های دیگر نگاه کند؟ وی ادامه داد: خوشبختانه کادر مدیریتی نیز پشت عبدالله ویسی ایستاد اما از وزات نفت همچنان این انتظار می رفت و می رود که حمایت بیشتری از تیم های نفتی داشته باشد.

چرا باید تیم هایی که شاید از سود سالانه نفت بهره می برند بیبش از 600 میلیارد تومان هزینه کنند اما تیمی چون نفت آبادان همیشه باید با آه و حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شنیدن گزینه جانشینی عبدالله ویسی نگران شدم

از شنیدن گزینه جانشینی عبدالله ویسی نگران شدم