مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:402024-01-07سياسي

مشارکت بالا در انتخابات یکی از مؤلفه های تولید قدرت نرم است


مشارکت بالای مردم در انتخابات یکی از مولفه های موثر در تولید قدرت نرم است و باید دست اندکاران انتخابات فضای مناسب برای مشارکت مردم فراهم کنند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات یکی از مولفه های موثر در تولید قدرت نرم است و باید دست اندکاران انتخابات فضای مناسب برای مشارکت مردم فراهم کنند.

محمدمهدی اعلایی شب گذشته 16 دی در همایش فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان قزوین اظهار کرد: موضوع انتخابات کارویژه 2 ماه آینده کل حاکمیت است و تمامی ارکان حاکمیت باید در این زمینه اقدامات متعددی را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار قزوین در ادامه بیان کرد: این انتخابات از بابت اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و از جهت اتفاقاتی که نشان دهنده پشتیبانی نظام توسط مردم است از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات یکی از مؤلفه های مؤثر در تولید قدرت نرم است، گفت: در همین راستا باید تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات جهت برگزاری درست و پررونق انتخابات همت لازم را داشته باشند و در قالب رایزنی با اقشار مختلف مردم و همچنین تنوع بخشی و کیفیت بخشی به خدمات زمینه سازی برای حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق های رأی را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالا در انتخابات یکی از مؤلفه های تولید قدرت نرم است

مشارکت بالا در انتخابات یکی از مؤلفه های تولید قدرت نرم است