مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:202024-01-17سياسي

نخستین جشنواره منطقه ای معروف در لرستان برگزار می شود


معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای معروف در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای معروف در استان خبر داد.

ابراهیم بهروج عصر امروز در بازدید از خبرگزاری های ایسنا و ایکنا با بیان اینکه جشنواره منطقه ای معروف با هدف ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود، بیان کرد: جشنواره ملی معروف با رویکرد انعکاس درست اهداف و سیاست های ستاد امر به معروف در اذهان مردم و همچنین نهادها و دستگاه های نظارتی و اجرایی با استفاده از زبان فرهنگ، هنر و رسانه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره منطقه ای معروف به میزبانی لرستان درخرم آباد برگزار می شود، افزود: این جشنواره دارای هشت بخش اصلی شامل فیلم (بلند و کوتاه، فیلم نامه) ، عکس ، پویانمایی ، هنرهای تجسمی ، هنرهای آوایی ، ادبیات و پژوهش ، شعر و رسانه و فضای مجازی است که با شعار حکمرانی عادلانه برگزار خواهد شد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک دستگاه حاکمیتی در این عرصه ورود جدی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره منطقه ای معروف در لرستان برگزار می شود

نخستین جشنواره منطقه ای معروف در لرستان برگزار می شود