مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:452024-01-03حوادث

پسر جوان، خانه پدری اش را با ساکنانش به آتش کشید!


ماجرای عجیبی از آتش سوزی در مشهد رخ داد که در آن پسر عصبانی، خانه پدری اش را با ساکنانش آتش زد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جوان خشمگینی که خانه پدری اش را با ساکنان آن به آتش کشیده بود، در حالی از امدادرسانی آتش نشانان جلوگیری کرد که نیرو های انتظامی پس از تیراندازی های هوایی و هدفمند، مجبور شدند دل به شعله های آتش بزنند و عامل این آتش سوزی را دستگیر کنند.

حدود ساعت 11:30 صبح روزگذشته با گزارش آتش سوزی یک منزل مسکونی در بولوار بهمن، بی درنگ نیرو های کلانتری خواجه ربیع به فرماندهی سرهنگ روح ا.

شجاعی (رییس کلانتری) عازم محل آتش سوزی شدند.

شعله های سرکش آتش درحالی زبانه می کشیدند که جوان 32 ساله ای کنار پنجره منزل ویلایی ایستاده بود و با پرتاب سنگ و شیشه و حتی پاشیدن اسید اجازه حضور نیرو های آتش نشانی را نمی داد.

اگر چه امدادگران زحمتکش آتش نشانی از فاصله دور تلاش می کردند تا شعله های آتش را خاموش کنند، اما شدت آتش سوزی هر لحظه گسترش می یافت.

در این هنگام ساکنان منزل (زوج میان سال به همراه دختر خانواده) از منزل خارج شدند، ولی جوان مذکور همچنان با فریاد های دلخراش خود و پرتاب اشیای کشنده، از فعالیت آتش نشان ها جلوگیری می کرد تا این که رییس و جانشین کلانتری کلاه ایمنی برسر گذاشتند و به همراه 2 تن دیگر از عوامل انتظامی وارد منزل شدند چرا که تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر جوان، خانه پدری اش را با ساکنانش به آتش کشید!

پسر جوان، خانه پدری اش را با ساکنانش به آتش کشید!