مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:302023-12-29اجتماعي

آلودگی هوای مشهد در آستانه وضعیت خطرناک


میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در 24 ساعت گذشته با عدد 141 نشان از شرایط بسیار ناسالم است و شاخص کنونی کیفیت هوای این کلانشهر در یک تا 2 ساعت اخیر با عدد 296 از وضعیت اضطرار نشان دارد که با عبور از عدد 300 به وضعیت خطرناک می رسد.

- جی پلاس؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای این کلانشهر با افزایش حجم ریزگردها در هشتمین روز دیماه 1402، از وضعیت اضطرار عبور کرد و در آستانه وضعیت خطرناک قرار گرفت.

مهدی اله پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در 24 ساعت گذشته با عدد 141 نشان از شرایط بسیار ناسالم است و شاخص کنونی کیفیت هوای این کلانشهر در یک تا 2 ساعت اخیر با عدد 296 از وضعیت اضطرار نشان دارد که با عبور از عدد 300 به وضعیت خطرناک می رسد.

وی بیان کرد: وضعیت دیشب و امروز کلانشهر مشهد تداوم آلودگی و هجوم گرد و غبار دیروز شهرهای سرخس، فریمان و کلات است و گرد و غبار 2 جبهه شمال شرقی و جنوب غربی عامل این وضعیت است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم شاهد بارش برف با توجه به پیش بینی های انجام شده باشیم، ادامه داد: در صورتیکه پایداری هوا و تدوام آلودگی ادامه داشته باشد، برگزاری کارگروه اضطراری آلودگی هوا در استان جهت تصمیمات احتمالی مورد نیاز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای مشهد در آستانه وضعیت خطرناک

آلودگی هوای مشهد در آستانه وضعیت خطرناک