مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:002024-01-09سياسي

«نوبلی بی مصرف»؛ لقب جدید ضدانقلاب به شیرین عبادی


شیرین عبادی اولین فرد ایرانی که از سوی هیئت صلح نوبل جایزه دریافت کرد، در میان ضدانقلاب به عنوان یک فرد بی مصرف سیاسی مورد انتقاد جدی قرار گرفته است.

- فارس پلاس؛ روایت روز - پس از برگزاری مراسم اهدای جایزه صلح نوبل در اسلو پایتخت نروژ، سیلی از اعتراضات نسبت به برخی سلبریتی های ضدانقلاب از جمله کاوه مدنی و گلشیفته فراهانی و .

بوجود آمد.

اما پس لرزه های مراسم جایزه نوبل حالا دامن افرادی چون شیرین عبادی را نیز گرفته است و ضدانقلاب به وی لقب نوبلی بی مصرف داده است.

در همین رابطه، وبسایت ضدانقلاب گویانیوز طی مطلبی با انتقاد شدید از عبادی نوشت: متأسفانه دو بار برنده ی این جایزه شدن، آن هم توسط دو بانوی ایرانی، انتظاراتی را که از آن می رفت برآورده نکرد و ما دستکم در مورد خانم شیرین عبادی که برنده ی اول نوبل صلح بود، طی بیست سال گذشته اثری قابل توجه، نه در سطح ایران نه در سطح جهان مشاهده نکردیم.

در ادامه این مطلب آمده است: اینکه ایشان که از زمان دریافت این جایزه در خارج از ایران ساکن هستند نتوانستند در سطح بین المللی کار مؤثری انجام دهند، عدم شایستگی ایشان برای دریافت این جایزه را نشان می دهد.

اعطاکنندگان نوبل چه فکری کردند که به نرگس محمدی جایزه دادند این رسانه ضدانقلاب در ادامه درباره نرگس محمدی نوشت: خانم نرگس محمدی که امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوبلی بی مصرف»؛ لقب جدید ضدانقلاب به شیرین عبادی

«نوبلی بی مصرف»؛ لقب جدید ضدانقلاب به شیرین عبادی