مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 01:552023-12-22اقتصادي

قول مساعد وزیر نیرو: ایجاد 2 نیروگاه برق در غرب مازندران


وزیر نیرو ناترازی در تولید و مصرف برق را مشکل عمده در غرب مازندران دانست و گفت: 2 نیروگاه جهت کاهش ناترازی برق در غرب مازندران احداث می شود تا ضریب تامین را از متوسط کشور افزایش دهد.

- علی اکبر محرابیان شامگاه جمعه اول دی ماه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی شهرستان تنکابن و کلنگ زنی پروژه آبرسانی خرم آباد، اظهار کرد: طرح آبرسانی به خرم آباد در حداقل زمان انجام شد و حمایت لازم را برای شروع طرح آبرسانی شهرهای تنکابن، نشتارود، شیررود به ویژه بخش کوهستان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم با 2 اقدام نعمت خدا را پاس بداریم، افزود: اقدام نخست ایجاد پروژه هایی شامل سد و سازه های مختلف آبی به منظور ذخیره سازی است و دومین اقدام اینکه با مدیریت صحیح در مصرف و توزیع آب شاهد رفاه مردم و رشد اقتصاد کشاورزی و صنعت باشیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه استان مازندران پر آب است که بخش قابل توجهی از آن به دلیل نبود سدهای لازم وارد دریا می شود و مردم از این نعمت محروم خواهند ماند، یادآور شد: ما سه نوع پروژه داریم؛ طرح هایی که به بهره برداری رسید و مورد استفاده مردم قرار دارد، برخی سدهایی که در حال اجرا است و تمام تلاش خود را صرف کردیم که این طرح ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و دسته سوم سدهایی است که شروع نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر نیرو: ایجاد 2 نیروگاه برق در غرب مازندران

قول مساعد وزیر نیرو: ایجاد 2 نیروگاه برق در غرب مازندران