مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:002023-12-24سياسي

تحویل 170 واحد مسکن مددجوی در استان زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به حوزه مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن مددجویان این نهاد احداث 270 واحد پیش بینی شده بود که 170 واحد از این تعداد تحویل داده شده است و مابقی از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است که تا پایان سال تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان با بیان اینکه کمیته امداد در 4 حوزه با بسیج سازندگی همکاری دارد، اظهار داشت: در بحث اشتغال زایی در قالب ایجاد نیروگاه های خورشیدی نیاز است که  در این راستا سرعت عمل را بالا برد چرا که شناسایی ها و معرفی ها صورت گرفته است بنابراین لزومی ندارد که تعللی در این راستا صورت بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به حوزه مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن مددجویان این نهاد احداث 270 واحد پیش بینی شده بود که 170 واحد از این تعداد تحویل داده شده است و مابقی  از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است که تا پایان سال تحویل داده می شود.

وی با اشاره به تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند افزود: قرار بر این بود که 200 سری جهیزیه به زوج های نیازمند تحویل داده شود که از این تعداد 169 سری تحویل داده شده است و ما بقیan> هم در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 170 واحد مسکن مددجوی در استان زنجان

تحویل 170 واحد مسکن مددجوی در استان زنجان