مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:552024-01-16پزشكي

جزییات مصوبات سفر وزیر کشور به جزایر


مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان، از اجرایی شدن 7 مصوبه از مصوبات سفر وزیر کشور به هرمزگان در حوزه جزایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان در ارائه گزارشی در رابطه با مصوبات سفر اخیر وزیر کشور به استان هرمزگان، اظهارداشت: با توجه به تاکیداتی مقام معظم رهبری در حوزه جزایر دارند دولت سیزدهم رسیدگی ویژه به جزایر را در دستور کار قرار داده و در حوزه های ترابری دریایی و هوایی، آب و فاضلاب، برق، مسکن و عمران، خدمات شهری، بهداشت و درمان، بنادر و شیلات، ورزش، فرهنگ و آموزش حدود 115 پروژه به ارزش 2355 میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

35 مصوبه درباره جزایر وی با بیان اینکه سفر اخیر وزیر کشور به هرمزگان دارای 35 مصوبه در رابطه با جزایر بود، گفت: مصوبات در حوزه های وزارت کشور،  ستادکل نیروهای مسلح، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت و درمان، وزارت جهادکشاورزی، وزارت نفت، وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت آموزش و پرورش بوده است.

اجرای 7 مصوبه در 20 روز دریایی عنوان کرد: از میان 35 مصوبه سفر وزیر کشور، 7 مصوبه در کمتر از 20 روز اجرایی شد و بر همین اساس دستگاه سونوگرافی و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبات سفر وزیر کشور به جزایر

جزییات مصوبات سفر وزیر کشور به جزایر