مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:152024-01-13سياسي

حدیقه حیدری ناگفته هایی از عشق، انسانیت و عرفان الهی


محمدعلی قاسمی در کتاب «حدیقه حیدری»، خاطرات عارف مجاهد حضرت آیت الله حیدری ایلامی خوانندگان را به باغ تماشای جهان ناگفته های مجتهد مبارزی می برد که عشق و انسانیت و عرفان الهی است.

- ایسنا/ایلام محمدعلی قاسمی در کتاب حدیقه حیدری ، خاطرات عارف مجاهد حضرت آیت الله حیدری ایلامی خوانندگان را به باغ تماشای جهان ناگفته های مجتهد مبارزی می برد که عشق و انسانیت و عرفان الهی است.

همین ابتدا بگویم حدیقه حیدری کتاب بسیار جذابی است.

مقدمه فوق العاده شیرینی دارد.

قاب زندگی قهرمان داستان که نویسنده آن را روایت کرده، آنقدر حس خوبی در مخاطب ایجاد می کند که خواندن 350 صفحه کتاب برایش سهل می شود.

نویسنده پس از مقدمه و قاب زندگی، کتاب را در 45 قاب به شیوه ای دلکش نگاشته که هر قاب روایت یکی از راویان اعم از اعضای خانواده، یاران و همراهان و مسئولان کشوری و استانی وقت است و هر کدام از دیدگاه خود آیت الله حیدری ایلامی را روایت کرده اند.

در بخش بعدی این عالم وارسته از منظر عالمان دینی روایت می شود که علمای بزرگ و معروف شیعه نظرات خود را در مورد ایشان بیان کرده اند سپس نامه شیخ احمد کافی به عالِم ایلامی آمده که این نامه در روشن شدن زوایای تاریخی دوره انقلاب و تبعید مرحوم کافی به استان ایلام بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیقه حیدری ناگفته هایی از عشق، انسانیت و عرفان الهی

حدیقه حیدری ناگفته هایی از عشق، انسانیت و عرفان الهی