مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:002024-01-08اجتماعي

کمبود 132 میلی متری بارش در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از لحاظ بارشی نسبت به دوره بلندمدت استان با 58 درصد کاهش بارش مواجه است که در مجموع 132 میلی متر کمبود بارش در استان وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از لحاظ بارشی نسبت به دوره بلندمدت استان با 58 درصد کاهش بارش مواجه است که در مجموع 132 میلی متر کمبود بارش در استان وجود دارد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد استان شده و اواخر وقت جمعه از استان خارج خواهد شد، اظهار کرد: عمده بارش ها در منطقه کوهرنگ، اردل، گردنه ها و ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود، البته باتوجه به وزش باد احتمال کولاک برف و کاهش دید وجود دارد و رانندگان باید تجهیزات ایمنی و زمستانه را همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیشینه مقدار بارش ها برای مناطق غربی خواهد بود، افزود: در حال حاضر برای مناطق شرقی بارش ها فوق العاده ضعیف پیش بینی شده و براساس الگوها ممکن است در برخی نقاط بارشی وجود نداشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق الگوهای هواشناسی بارش های بسیار خفیف را برای مرکز استان نشان می دهد، البته وزش باد از روز چهارشنبه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 132 میلی متری بارش در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه

کمبود 132 میلی متری بارش در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه