مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:202024-01-14ورزشي

دعوت قهرمان پاورلیفتینگ جهان برای مشارکت مردم در انتخابات


قهرمان پاورلیفتینگ جهان و چهره نام آشنای قوی ترین مردان ایران، ازجوانان، ورزشکاران و عموم مردم استان قم برای مشارکت حداکثری درانتخابات مجلس دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید تلخابی قهرمان پاورلیفتینگ جهان و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در جشن بزرگ میلاد امام محمدباقر(ع) که شب گذشته باحضور پرشور بزرگان اقوام مختلف ساکن در شهر قم، افراد موثر محلات قم، نمایندگان جامعه کارگری، کارفرمایی، پیشکسوتان ورزش و محمود آرزومندی، فعال در حوزه رسانه، در منطقه نیروگاه قم برگزار شد، بر اهمیت انتخابات تاکید کرد و گفت: ورزشکاران همواره در آوردگاه های مختلف ملی دست به اتفاقات بزرگی زدند که باعث افتخارآفرینی برای مردم ما شده است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که امروز انتخابات یکی دیگر از مهم ترین آوردگاه هایی است که ما ورزشکاران و جامعه ورزش باید در آن نقش آفرینی کرده و بار دیگر برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنیم.

این قهرمان جهان عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده اند که در چهل سال دوم انقلاب اسلامی نوبت فرصت دادن به جوانان است، جوانانی که با تخصص، اراده و ایمان قوی خود می توانند درخت جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته تنومند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت قهرمان پاورلیفتینگ جهان برای مشارکت مردم در انتخابات

دعوت قهرمان پاورلیفتینگ جهان برای مشارکت مردم در انتخابات