مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:252023-12-25بين الملل

آمریکا حداقل 230 هواپیما و 30 کشتی حامل سلاح به اسراییل داده است


در حالی که شمار شهدای فلسطینی از 20 هزار و 400 نفر فراتر رفته، روزنامه «یدیعوت آحارانوت» خبر داد که واشنگتن از زمان آغاز جنگ 230 هواپیمای باری و 30 کشتی حامل سلاح برای تل آویو ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت ، صبح امروز (یکشنبه)، خبر داد آمریکا طی بازه جنگ ده ها هواپیمای باری و کشتی حامل سلاح برای تل آویو ارسال کرده است.

یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت از زمان آغاز جنگ، آمریکا 230 هواپیمای باری و 30 کشتی حامل تسلیحات و مهمات برای اسراییل ارسال کرده است.

  وزارت دفاع آمریکا روز شنبه هجدهم آذرماه در بیانیه ای اعلام کرده بود دولت بایدن از اختیارات اضطراری خود برای فروش 14 هزار گلوله تانک به رژیم اسراییل اسافتاده کرده که این اقدام بدون مراجعه به کنگره برای گرفتن تایید انجام شده است.

  یاییر گولان نایب رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته (یکشنبه)، در مصاحبه با روزنامه اسراییلی معاریو گفت: علی رغم ویرانی های بسیاری که ارتش اسراییل در غزه ایجاد کرده است، اما ما مانند طرفی ضعیف در این جنگ ظاهر شدیم که تنها با کمک های آمریکا می تواند از خود دفاع کند .

آمریکا در حالی کمک های تسلیحاتی خود را برای اسراییل ارسال کرده که هزاران زن و کودک فلسطینی در حملات ارتش اسراییل به غز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حداقل 230 هواپیما و 30 کشتی حامل سلاح به اسراییل داده است

آمریکا حداقل 230 هواپیما و 30 کشتی حامل سلاح به اسراییل داده است