مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:402024-01-02سياسي

شبکه های تلویزیونی برای مادران بسیج شدند


به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، ویژه برنامه هایی با محوریت ارج نهادن به مقام شامخ مادر و زن و همچنین گرامیداشت سالروز ولادت امام راحل(ره) در قاب سیما نقش می بندد.

- به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، ویژه برنامه هایی با محوریت ارج نهادن به مقام شامخ مادر و زن و همچنین گرامیداشت سالروز ولادت امام راحل(ره) در قاب سیما نقش می بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بهره گیری از قالب های متنوع تولید در حوزه زنان، بازتاب موفقیت، معرفی عرصه های مورد نیاز جامعه به مشارکت اجتماعی، نمایش تصویر مثبت از نقش همسری و مادری زن در خانواده، تشریح نقش تربیتی مادران و وظیفه آن ها در انتقال هویت ملی به نسل آینده، تاکید بر منافات نداشتن وظایف خانه داری و فعالیت های اجتماعی بانوان از جمله محورهای برنامه ها به مناسبت روز زن است.

همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شبکه های سیما با پخش ویژه برنامه ها و مستندهایی با محوریت سردار دل ها، یاد قهرمان ملی را گرامی می دارند و ویژه برنامه های مختلفی را به منظور تبیین مکتب حاج قاسم تدارک دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های تلویزیونی برای مادران بسیج شدند

شبکه های تلویزیونی برای مادران بسیج شدند