مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:202023-12-28سياسي

هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود


دادستان شهرستان میناب با بیان اینکه قانون بکار گیری از سلاح برای دفاع از جان پلیس استفاده می شود، گفت: هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود.

- ابراهیم طاهری دادستان عمومی شهرستان میناب در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید پلیس راه میناب _جاسک ستوان سوم جاسم حسینیان در گفتگو با خبرنگار فارس در میناب ضمن تبریک وتسلیت این شهید مدافع وطن اظهار داشت: پس از وقوع این جرم بلا فاصله متهم دستگیر شد که اکنون تحت نظر نیز است.

  وی افزود: برای این پرونده بازپرس ویژه تشکیل شده است که پس از تحقیقات ویژه رای عادلانه برابر قانون برای متهم صادر می شود.

  دادستان عمومی شهرستان میناب گفت: دیگر از این پس تعرض به کارکنان پلیس به هیچ وجه قابل پذیرش نیست  و برابر قانون با متخلفان بر خورد جدی خواهد شد.

  طاهری عنوان کرد: قانون بکار گیری سلاح برای پلیس این اجازه را داده است که از خود دفاع کند که شاید تا کنون بدرستی آنطور که باید اجرا شود اجرا نشده است.

  وی با بیان اینکه اکنون پس از این اتفاق به اجرای این قانون تاکید شده است گفت: هرگونه تعرض به پلیس از طرف فراجا ودستگاه قضایی با شدیدترین روش ممکن پاسخ داده می شود.

  پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود

هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود