مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:402023-12-29سياسي

امام جمعه موقت قزوین: همه باید تبیین گر و مروج مکتب سردار سلیمانی باشیم


سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی های بارز و منحصر به فردی بود که همه باید تبیین گر و مروج مکتب این شهید بزرگ انقلاب اسلامی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در سخنرانی خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد النبی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی قرار داریم، مقام معظم رهبری فرمودند که سردار سلیمانی یک شخص نیست، بلکه یک مکتب و خط فکری بوده و مصداق واقعی مکتب امام جعفر صادق (ع) است.

وی به بیان ویژگی های سردار شهید سلیمانی پرداخت و اضافه کرد: ویژگی یاران امام زمان (عج) این است که خواب ندارند، خیلی از همرزمان و خبرنگارانی که در عملیات ها کنار سردار شهید سلیمانی بودند خود اذعان دارند که این فرمانده گاهی اوقات تا 72 ساعت نمی خوابید.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه شعار نباید بر محتوا غلبه کند، بیان کرد: همه وظیفه دارند که مکتب حاج قاسم سلیمانی را تبیین کنند، یکی از مهم ترین ویژگی قاسم سلیمانی این بود که یک جریان مقاومت در مردم ایجاد کرد، او همیشه همه را به راه اسلام و دین دعوت می کرد و هنر قاسم سلیمانی این بود که از یک فرد شرور مسوول و فرمانده میدان بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قزوین: همه باید تبیین گر و مروج مکتب سردار سلیمانی باشیم

امام جمعه موقت قزوین: همه باید تبیین گر و مروج مکتب سردار سلیمانی باشیم