مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:002024-01-20حوادث

تصاویری که در ذهن می ماند؛ جمع آوری سنگ در شب برفی توسط فرمانده پلیس راه


فرمانده پلیس راه کندوان محمد احمدی مأمور پلیسی که حین انجام وظیفه اقدام به جمع آوری سنگ های ریزشی از وسط جاده کرده بود، در این زمینه می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کلیپی از جمع آوری سنگ از وسط جاده توسط یک مامور پلیس در فضای مجازی دست به دست می چرخد که براساس آن یک مامور پلیس در حال جمع آوری سنگ ها آن هم در دل شب از مسیر جاده است تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نکند.

حال خوب و وضعیت خوب و شرایط بهتر را باید ساخت و در این ساختن باید تک تک افراد جامعه نقش ایفا کنند و سعی کنند بدون توجه به دیگران یا قضاوت دیگران یا گرفتن تاثیر بد از دیگران، نقش خود را در ساختن یک جامعه با فرهنگ، آگاه و پر نشاط به خوبی ایفا کنند.

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان که همان مأمور پلیسی بود که در حین انجام وظیفه اقدام به جمع آوری سنگ های ریزشی از وسط جاده بود، همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: حضور و گشت زنی پلیس در جاده های استان هم به همین منظور است تا اگر مشکلی مشاهده شد، ماشینی نیاز به امدادرسانی داشت و سایر به کاربران جاده ای کمک شود.

*جمع آوری سنگ در شب برفی توسط فرمانده پلیس راه کندوان   وی افزود: شاید اقداماتی از جمله جمع آوری سنگ از جاده وظیفه پلیس نباشد اما پلیس خودش را فارغ از مردم نمی داند و از جنس مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری که در ذهن می ماند؛ جمع آوری سنگ در شب برفی توسط فرمانده پلیس راه

تصاویری که در ذهن می ماند؛ جمع آوری سنگ در شب برفی توسط فرمانده پلیس راه