مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:002024-01-11سياسي

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی سمنان، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی سمنان، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان در جمع کارکنان این یگان گفت: مراکز آموزش وظیفه به دلیل اینکه آموزش و تربیت جوانانی را برعهده دارد که آینده مدیریتی کشور در دستان آن هاست از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد تربیتی و آموزشی مبتنی بر فرهنگ ملی و دینی نسبت به سربازان بسیار مهم است، افزود: فرمانده باید آسیب های جامعه جوان را بشناسد و در راستای رفع آن تلاش کند چراکه تلاش برای اصلاح زندگی جوانان تلاش برای آینده کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه آموزش رکن اساسی تحول و جهش در نیروهای مسلح است، تصریح کرد: مهمترین سرمایه های یک سازمان، نیروی انسانی آن است و اگر یک اداره و سازمانی از عناصر آموزش دیده، متعهد و ماهر برخوردار نباشد قطعاً در انجام وظایف محوله با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد چرا که نیروی انسانی متخصص مهمترین عامل اثر بخشی فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی