مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:302024-01-12سياسي

اشاره امام جمعه سی سخت به بی برنامگی و ضعف مدیران در کهگیلویه و بویراحمد


یک برنامه مدون درست در استان وجود ندارد و اگر بر اساس آمایش، برنامه وجود دارد مجری کاربلد و متخصص و متعهد وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت، به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت با حضور نمازگزاران در محل مسجد جامع امام علی ع برگزار شد.

  حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت در خطبه اول ضمن دعوت خود و دیگر نماز گزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: تقوا مدیریت زندگی بر اساس خدامحوری است، تقوا بیان حق و احقاق حق در جامعه است تقوا اقامه امربه معروف و نهی ازمنکر در تمامی عرصه های اجتماعی است.

واهبی زاده اظهار داشت: اقامه نماز یکی از مصادیق دعوت به خیر و معروف است که باید توسط همگان در جامعه اقامه گردد، صدای اذان از ماُذنه ها پخش گردد.

خطیب جمعه سی سخت گفت: ماه رجب ماه استغفار، نافله، کسب معارف اهل بیت علیهم السلام و روزه است، ماه رجب ماه اعتکاف و تقرب به خداست، ماه رجب ماه ولایت و نبوت است، غره ی ماه رجب مزین به میلاد امام باقر علیه السلام است، زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه میراث عظیم امام هادی علیه السلام است.

امام جمعه سی سخت عنوان کرد: عوامل تعارض و اختلاف بین زن و شوهر در نگاه دین و سبک زندگی فاطمی که باید زن و شوهر از آن عوامل اجتناب نمایند و دوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره امام جمعه سی سخت به بی برنامگی و ضعف مدیران در کهگیلویه و بویراحمد

اشاره امام جمعه سی سخت به بی برنامگی و ضعف مدیران در کهگیلویه و بویراحمد